graaf1

Heidin työkuvaCommuniké on minun, Heidi Korvan, viestintäyritys. Olen viestinnän konsultti, kouluttaja ja tekijä. Olen tehnyt töitä viestinnän parissa pian 20 vuotta, ja Communikéssa vuodesta 2010 lähtien.

Toimittajana Hesarissa, Ylen aamu-tv:ssä, Kodin Kuvalehdessä ja Aamulehdessä opin, miten erilaiset mediat valitsevat juttuaiheensa. Vuodet Reilun kaupan viestijänä 2003–2007 antoivat loisto-opit siitä, miten strateginen (markkinointi)viestintä saa tavoitteet toteutumaan. Vaatevallankumous-kampanjan vetäjänä olen onnistunut tuomaan yhteen yksittäiset ihmiset, yritykset, oppilaitokset, museot jne. edistämään yhteistä tavoitetta.

Nämä kaikki taidot ovat olleet tarpeen nykytyössäni. Yrittäjänä pystyn yhdistämään vahvuuteni vastuullisuusviestinnässä, mediaviestinnässä, verkostojen rakentajana ja puheenaiheiden luojana.

Mikä minua motivoi? Se, että saan tehdä sellaisten asioiden hyväksi, joihin itse uskon – oli kyse sitten vastuullisesta vaateteollisuudesta, kotimaisesta työstä, nuorten syrjäytymisen ehkäisemisestä tai vaikka varainhankinnasta sairaille lapsille.

Jo nyt kuluttajat käyttävät enemmän rahaa brändeihin, jotka ovat heille merkityksellisiä ja joilla on vilpitön halu edistää hyvää. Näitä toimijoita minäkin haluan auttaa menestymään viestinnän keinoin.

Hyvät teot ansaitsevat tulla tunnetuiksi!

graaf2

Viestinnän ammattilaisten ProCom ry valitsi Heidi Korvan Vuoden 2015 viestintäammattilaiseksi. Perusteluissa mainittiin Heidin ansiot Vaatevallankumous-kampanjan vetäjänä ja vastuullisuusviestinnän osaajana. Lue lisää