”Haluamme profiloitua sillä, että tuotantomme on edelleen 100-prosenttisesti Suomessa. Communikén Heidi auttoi meitä hahmottamaan, miten voimme viestiä kotimaisuudestamme paremmin, muitakin vahvuuksiamme korostaen. Hän esitti tarvittavat stepit sopivan kokoisina paloina, niin ettei urakka tunnu liian suurelta kiireiseen arkeemme.”

Liisa Laiho

Toimitusjohtaja
E. Laiho Oy

”Heidi on taitava saamaan tuotteille näkyvyyttä.”

Harri Mäkelä

Toimitusjohtaja
Töysän kenkätehdas Oy

”Heidi hoiti Reilun kaupan viestintää Suomessa useiden vuosien ajan. Heidin ammattitaito ja luja usko viestimäänsä asiaan ovat merkittävästi vaikuttaneet siihen, että Reilun kaupan tunnettuus ja myynti Suomessa ovat kansainvälisestikin katsottuna huippuluokkaa.”

Pirjo Virtaintorppa

Ent. toiminnanjohtaja
Reilu kauppa ry

”Heidillä on mahtava asenne.”

Mira Soini-Nordström

Projektipäällikkö
HSY:n Ilmastoinfo

”Olen osallistunut useisiin Communikén koulutuksiin ja saanut niiltä paljon konkreettisia vinkkejä ja apua käytännön ongelmiin. Heidillä on taito kuunnella asiakasta ja tarjota täsmäapua. Hän on myös luova ja innovatiivinen. Hänen ideoimansa verkostoitumistreffit medialle ja järjestöille ovat loistava keksintö!”

Jaana Kymäläinen

Viestintäpäällikkö
Suomen Setlementtiliitto ry

"Heidi on innostava ja osaava tyyppi. Hänellä on loistavat kontaktit toimittajiin.”

Anniina Nurmi

Suunnittelija, omistaja
Nurmi Design Oy

”Heidi Korva vastasi Perhekummi-kampanjamme mediaviestinnästä. Saimme lehtiin yli 15 juttua ja myös uutisen Ylen aamu-tv:seen. Kampanjan ansiosta saimme heti kummin yli 50 perheelle, eli yli tuplasimme vapaaehtoisten määrän. Nyt, puolitoista vuotta Heidin ja Radical Soulin Salla Saarisen tekemän kampanjan jälkeen, meillä on jo yhteensä 250 perhekummia.”

Pia Metsähuone

Toiminnanjohtaja
MLL:n Uudenmaan piiri

”Heidi laittaa asiat tapahtumaan.”

Anniina Nurmi

Suunnittelija, omistaja
Nurmi Design Oy

”Heidillä on reipas ote, raikkaita ideoita ja ehdotuksia. Hän miettii yhdessä asiakkaan kanssa strategiat, käärii sitten hihat ja ryhtyy toimeen. Vaikka asiakkaan aiheet voivat olla välillä vaikeita ja monimutkaisia, Heidi osaa löytää kiinnostavat näkökulmat ja tavan puhutella sekä mediaa että suurta yleisöä.”

Mira Soini-Nordström

Projektipäällikkö
HSY:n Ilmastoinfo

”Heidi tekee vallan-
kumouksia!”

Salla Saarinen

Viestinnän ja varainhankinnan konsultti
Radical Soul Oy

”Heidi on todella taitava saamaan tuotteille näkyvyyttä mediassa ja blogeissa. Hänen ansiostaan olemme saaneet Arctips-jalkineemme loistavasti kohderyhmämme tietoon. Heidin kanssa on mukava tehdä töitä, sillä hän on hauskaa seuraa, mutta tarpeen tullen jämäkkä. Luotan hänen tekemäänsä viestintä- ja pr-työhön 100-prosenttisesti.”

Harri Mäkelä

Toimitusjohtaja
Töysän Kenkätehdas Oy

“Heidi has astounded us with the impressive reach of Fashion Revolution in Finland. Heidi and her team are setting a great example of how to engage consumers in thinking more about the people behind the clothes they wear.”

Carry Somers

Fashion Revolution -kampanjan perustaja
Iso-Britannia