Koulutus: Mediaviestintää hands on

Kategoria Ajankohtaista, Yleinen | 0

Haluaisitko järjestöllesi lisää näkyvyyttä mediassa tai vaikka juttuja johtamastasi hankkeesta? Tässä koulutuksessa pureudumme käytännönläheisiin keinoihin, joita mediaviestinnän suunnittelussa nykyään tarvitaan. Jokainen osallistuja saa mukaan vähintään 3-5 toteutettavissa olevaa juttuvinkkiä omalle organisaatiolleen tärkeisiin medioihin.

Koulutuksessa opit muun muassa
– miten sama juttuaihe kannattaa räätälöidä erityyppisille medioille
– milloin kannattaa lähettää tiedote ja milloin riittää pelkkä juttuvinkki
– miten mediaviestintä valjastetaan palvelemaan järjestön strategian toteutumista
– miten järjestö voi kasvattaa asiantuntijarooliaan median silmissä

Mukaan mahtuu vain 6 osallistujaa. Pienryhmäkoulutus on käytännönläheinen ja keskusteleva. Osallistujat voivat tuoda mukanaan konkreettisia, tulossa olevia mediaviestintäcasejaan ja saada näin välitöntä apua omaan työhönsä.

Kenelle?

Järjestöjen, julkishallinnon ja muiden yhteisöjen viestintäihmisille ja hankkeiden viestinnästä vastaaville.

Aika

10.11. klo 9–12

Paikka

Kuvasuunnittelu- ja agentuuritoimisto Keksin studio, Mannerheimintie 142, Helsinki

Hinta

135 e + alv. 24 %

Ilmoittautuminen

Sähköpostilla osoitteeseen: heidi@communike.fi

Kouluttaja

Kouluttajana toimii Communikén Heidi Korva, joka on vuosia tehnyt yhteistyötä järjestöjen kanssa ja auttanut lukuisia toimijoita viestinnän suunnittelussa ja viestintästrategian luomisessa. Heidi on myös toiminut Reilun kaupan tiedotuspäällikkönä vuosina 2003–2007, jolloin yhdistykseen tehtiin sen ensimmäinen viestintästrategia.

Heidi on Vaatevallankumous-kampanjan perustaja ja järjestäjä Suomessa. Viestinnän ammattilaisten ProCom ry palkitsi Heidin Vuoden viestintäammattilaiseksi 2015.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on Google+Email this to someone