Koulutus: Lisää potkua vastuullisuusviestintään

Kategoria Ajankohtaista | 0

28.11.2017 klo 8.30–11, Helsinki

Yritysten vastuullisuus kiinnostaa : lähes puolet suomalaisista on etsinyt tietoa yritysten päämääristä ja tavoitteista vuonna 2017. Yhdeksän kymmenestä yritysjohtajasta kokee, että vastuullisuus on keskeinen osa heidän yrityksensä tarkoitusta. (Kantar TNS 2017). Silti suomalaisyritykset ovat varovaisia viestimään vastuullisuuteen liittyvistä teoistaan.

Tässä koulutuksessa kerromme, miksi aktiivinen vastuullisuudesta viestiminen kannattaa ja kuinka siitä tehdään yrityksen kilpailuvaltti. Puhujina lavalla ovat Finlaysonin toimitusjohtaja Jukka Kurttila, Taloussanomien ja Iltasanomien erikoistoimittaja Heidi Hagelin sekä vastuullisuusviestinnän konsultti Heidi Korva Communikésta.

AIKA

28.11. klo 8.30–11

Aamiainen tarjolla klo 7.45 alkaen hotellin aamiaisaulassa.

PAIKKA

Designhotelli Helka, Saarni-sali, Helsinki, osoite: Pohjoinen rautatiekatu 23

HINTA

390 e (+ alv. 24 %).
Jos samasta yrityksestä osallistuu koulutukseen 2 tai useampi osallistuja, hinta ensimmäiselle osallistujalle on 390 e ja muille osallistujille sen jälkeen 175 e/henkilö.

Huom! Hinta alle 10 hengen yrityksille
195 e (+ alv.) /osallistuja.

Koulutuksen hintaan sisältyy Hotelli Helkan aamiainen.

ILMOITTAUTUMINEN

Ilmoittaudu tästä.

 

OHJELMA

7.45 Ilmoittautuminen ja aamiainen Hotelli Helkan aamiaissalissa

8.30 Koulutus alkaa

8.30–9.15
Lisää potkua vastuullisuusviestintään
Heidi Korva, viestintäammattilainen, yrittäjä, Communiké
Mitä, miten, missä ja miksi vastuullisuudesta kannattaa viestiä? Kuinka syntyy uskottavaa vastuullisuusviestintää ja missä piilevät mahdolliset sudenkuopat? Heidi Korva rohkaisee ottamaan viestinnästä kaiken irti, joka päivä. ”Yrityksen vastuuraportti on useimmiten vain kuivakka raportti. Mieleen jäämiseen tarvitaan elävää viestintää, kaikissa kanavissa.”

9.15–10.00
Vastuullisuuden viestintä ja brändäys Finlaysonilla
Jukka Kurttila, toimitusjohtaja, Finlayson
Finlayson on noussut parissa vuodessa Suomen luotetuimpien ja vastuullisimpana pidettyjen brändien joukkoon. Miten tämä on tehty, ja mikä rooli viestinnällä on ollut nousussa? Jukka Kurttila jakaa omat oivalluksensa ja kertoo, mitä lisäarvoa vastuullisuus ja siitä viestiminen on tuonut Finlaysonille.

Tauko ja kahvia

10.15–11.00
Yritysvastuulla uutiskynnyksen yli
Heidi Hagelin, erikoistoimittaja, Taloussanomat ja Ilta-Sanomat
Kuinka vastuullisuus ylittää median uutiskynnyksen? Taloussanomien erikoistoimittaja Heidi Hagelin kertoo, mikä yritysten vastuuviestinnässä kiinnostaa toimittajia ja kuinka mediakontaktointi hoidetaan niin, että se tuottaa tulosta. Heidi Hagelinilla on 20 vuoden kokemus taloustoimittajana ja hän on kysytty puhuja, joka saa paljon kiitosta toimitusten arkea valottavasta konkreettisesta lähestymistavastaan.

11.00 Koulutus päättyy

 

PERUUTUSEHDOT

Viimeinen peruutuspäivä on kahta viikkoa (14 vrk) ennen tilaisuutta. Mikäli osallistuminen perutaan tämän jälkeen (3–13 vrk ennen tilaisuutta), laskutamme 50 % tilaisuuden hinnasta. Kaksi (2) arkipäivää ennen tilaisuutta tai sen jälkeen tehdyistä peruutuksista veloitamme koko osallistumismaksun. Osallistujan vaihto koulutukseen on maksutonta.

 

Voit myös tilata yrityksellesi räätälöidyn koulutuksen tai työpajan vastuullisuusviestinnän suunnitelman tekemiseen. Lue lisää täältä: www.communike.fi/palvelut

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on Google+Email this to someone