Digimarkkinoinnin kehittäminen
Tehokkaan digimarkkinoinnin avain ovat kirkkaat tavoitteet ja mittarit, joiden kautta onnistumista voi arvioida ja tekemistä kehittää. Palvelu räätälöidään asiakkaan lähtötason ja tarpeiden mukaan, ja se voi sisältää esim. näitä:
- Digimarkkinoinnin strategia
- Tavoitteiden ja mittareiden luominen
- Asiakaspolun rakentaminen
- SEO-optimointi
- Always-on somemarkkinointi
Sisältömarkkinointi
Hyvät sisällöt houkuttelevat organisaation kanaviin uusia kävijöitä, parantavat tunnettuutta ja rakentavat positiivista brändimielikuvaa. Eri tilanteisiin tarvitaan erilaisia sisältöjä (esim. hakukonelöydettävyyttä parantamaan) ja kohderyhmän tarpeiden tuntemista. Palveluihimme kuuluvat mm.
- Sisältöstrategia
- Avainsanojen määrittely löydettävyyden parantamiseen
- Sisällöntuotanto ja kanavakohtainen modifiointi
- Kanavakohtaiset sisältökalenterit (blogi, sosiaalisen median kavat)
- Sähköpostimarkkinointi
Digimarkkinointikampanjat
Suunnittelemme ja toteutamme asiakkaillemme Facebook-, Instagram- ja Linkedin-kampanjoita, jotka tavoittavat halutut kohderyhmät ja innostavat heidät toimimaan. Palvelumme sisältää strategian, suunnittelun, toteutuksen ja raportoinnin.
Verkkosivujen optimointi
Tiedättekö te, kuinka kävijät käyttäytyvät nettisivuillanne? Löytävätkö he haluamansa sisällöt? Jättävätkö yhteystietonsa? Ottavatko yhteyttä?
Tässä palvelussa testaamme ja optimoimme sivustonne – tai yksittäisen landing pagen – rakennetta ja sisältöä, jotta saisimme kävijät toimimaan toivotulla tavalla, esimerkiksi ilmoittautumaan vapaaehtoiseksi tai lahjoittamaan rahaa.
Someanalytiikka ja mittarit
Sosiaalisessa mediassakin on parempi tutkia kuin hutkia. Netti- ja someanalytiikkaan on olemassa hyödyllisiä työkaluja, ja autamme asiakkaitamme ottamaan käyttöön juuri heille sopivimmat.
Palvelusta on hyötyä kaikille, jotka haluavat kehittää sisältöjään ja saada netti- ja someviestinnästä enemmän irti. Analytiikan parantaminen auttaa myös kehittämään viestintää askel askeleelta.