Mittarit kuntoon
Pohditteko, miten viestinnän onnistumista kannattaa mitata? Kuinka tehdä viestinnän tuloksista näkyviä koko organisaatiossa?
Luomme yhdessä asiakkaidemme kanssa viestinnälle strategiaan ja tavoitteisiin pohjautuvia mittaristoja. Ne auttavat tekemään viestinnästä tuloksellisempaa ja helpottavat keskittymään oikeisiin asioihin.
Tavoitteisiin pohjautuvien mittareiden luominen kannattaa, sillä ne tuovat viestinnän arvon ja tärkeyden organisaatiossa esille entistä paremmin.
Mittarit kuntoon -paketti sisältää mm.
- Ennakkotyöskentely: strategiaan tutustuminen
- Aloituspalaveri: tavoitteiden kirkastaminen
- Työskentelytyöpajat (määrä riippuu organisaation koosta /siitä, kuinka monen yksikön tavoitteelliseen viestintään mittarit halutaan luoda)
- Mittariston kokoaminen
Kun tiedämme, mitä yritämme viestinnällä saada aikaan, mittareiden luominen helpottuu. Silloin syntyy parempia mittareita kuin esimerkiksi FB-sivun seuraajamäärän seuraaminen tai se, että organisaatio julkaisee x määrän blogauksia vuodessa.”
heidi korva
communiké